“Gastheerschap is liefde hebben voor je vak.
Dit straal jij op alle facetten uit en is voelbaar voor jouw gast.”

Ervaring

Al vanaf haar jeugd is José actief en nauw betrokken met het horeca-wezen. Als jonge werknemer was het contact hebben met de gasten en er voor zorgen dat zij met een lach naar huis gingen, dé drijfveer om zichzelf verder te specialiseren in gastheerschap.

De middelbare hotelschool was dan ook een logisch vervolg. Hierna heeft José diverse managementfuncties vervuld, zowel in de cateringbranche als in de hotelbranche binnen diverse gerenommeerde bedrijven. Door haar actieve houding heeft José ruime ervaring opgedaan in alle facetten die van belang zijn bij een goedlopende onderneming.

Visie

“Beleving” is voor José het sleutelwoord van haar visie. Een goedlopende horecaonderneming staat volgens José pas, als er aan alle aspecten van de onderneming aandacht is besteed: het exterieur, het interieur, de attitude van de gastheer en zijn samenwerkers, de samenstelling van de kaart en de afstemming van de gerechten en de presentatie van deze.

“Gastvrij zijn betekent dat jij jezelf wil inzetten voor jouw gast en jezelf steeds blijft afvragen hoe al jouw acties en intenties door de gast worden ervaren.”

Met José

  • Maak jij de doorgaande lijn tussen jouw uitstraling en jouw onderneming zichtbaar
  • Scherp jij jouw kwaliteiten als gastheer aan
  • Zorg jij dat jouw medewerkers enthousiaste samenwerkers worden
  • Verhoog jij het werkplezier van jouw team.
  • Stem jij jouw onderneming af op de seizoenen
  • Maak jij een jaarplanning voor sales en marketingactiviteiten